✅ Alle Mett-platformen zijn bereikbaar

Op woensdagochtend 21 februari ondervonden een aantal van onze klanten dat hun Mett-platform onbereikbaar was. Het probleem is diezelfde ochtend opgelost. De oorzaak ligt in een samenloop van verschillende omstandigheden, waaronder: 

  • PEN-testen die vanuit een externe partij werden uitgevoerd
  • Het uitrollen van de release die plaatsvond van dinsdagnacht op woensdagochtend
  • Een gerichte DDoS-aanval (meer hierover in onze veelgestelde vragen)

We hebben op basis hiervan contact opgenomen met onze leverancier. We hebben ons laten informeren om dergelijke zaken in de toekomst te kunnen voorkomen en afweren. 

Excuses voor het ongemak. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het ons dan weten via helpdesk@mett.nl of via 030 711 57 77.

0  reacties

Kunnen wij je verder helpen?

Onze collega's op de helpdesk zitten klaar om jouw vraag te beantwoorden.

Cookie-instellingen